Undersidor

torsdag 20 februari 2014

Graviditetskläder

Är det bara jag som tycker kläderna simmarna får när dom blir gravida är tråkiga?

Något jag verkligen uppskattar är att det finns speciella kläder att ladda ner!

Några av kläderna som finns att ladda ned:



Klicka här för att komma till sidan med dessa snygga kläderna.

För att vara säker på att din sim får just dom graviditetskläderna som du vill, låt simmen gå till en byrå/garderob (innan hon blivit gravid) och välj Planera klädstil och lägg sedan till en ny klädstil där du väljer graviditetskläderna, när din sim sedan blir gravid ska hon automatiskt få på sig dom kläderna.

Obs! Ibland kan det hända att hon inte får på sig just kläderna du valt automatiskt. Så för att vara 110% säker byt till den klädstilen direkt när du får reda på att simmen är gravid.

3 kommentarer:

  1. Jag använder nraas mastercontroler så jag ändrar simens graviditetskläder efter hen blivit gravid i "skapa en sim". Mycket smidigt!
    Jag kan tipsa om min favoritsida med graviditetskläder http://www.platinumsimmers.com/sims-3-downloads-by-tomislaw-maternity-clothes-accessories-and-hair/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men gud så fina graviditetskläder! "Stjäl" länken och slänger in i inlägget. Tack för tipset! Jo mastercontroller fungerar ju också, dock gillar jag mer "den naturliga vägen" där mods inte behövs ^^

      Radera
  2. Hur får man liksom in dem i sims-spelet? Jag får inte upp kläderna när jag spelar :( Jätte kul o börja följa ny simsblogg btw :)

    SvaraRadera