Undersidor

torsdag 20 februari 2014

Välkommen!

Hej!

Jag är en tjej på 15 år, 16 om 20 dagar! Ett av mina största intressen är The Sims. Jag började spela The Sims 2004-2005 då min far gav mig mitt första Sims-spel, The Sims 2 grundspelet. Nu för tiden spelar jag oftast The Sims 3, men det händer även att jag spelar The Sims 1 eller The Sims 2 för minnenas skull.

Med tanke på att jag är en sådan Sims-nörd bestämde jag mig för att börja blogga om detta, då jag vet att det finns många fler som tycker som jag och säkert kan finna det kul att läsa min blogg! Jag kommer att blogga om allt möjligt som har med Sims att göra som t.ex recensioner om nya spel, fakta, kläder, berättelser, tutorials och mycket mer!

Jag skulle gärna vilja veta vad ni vill att jag skriver om härnäst så ni får väldigt gärna kommentera både detta inlägget och kommande med önskningar.

Jag hoppas verkligen att ni kommer gilla bloggen och ni får mer än gärna sprida den vidare till andra Sims intresserade!

Ps. Bakgrund och header kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar