Undersidor

måndag 24 februari 2014

Internetproblem!

Hej! Sa att jag skulle lägga upp graviditets-inlägg i helgen, vilket jag gjorde - trodde jag!

Som ni ser kom det inte upp för ens idag. Detta beror på att mitt internet krånglat som tusan så det har varit en kamp mot datorn/internet och jag trodde jag vann och att inläggen publicerades, vilket dom inte hade.

Det kommer ett till inlägg senare ikväll/imorgon som skulle kommit igår. Det är ganska mycket att skriva igen så det tar en stund att skriva - men håll ut!

Tills dess får ni gärna kika inlägget från idag/lördags, läsa guiden om hur man laddar ner package-filer och dom tidigare inläggen jag gjort trots att det inte är så många! Har för övrigt fixat en "header" fast det är bara text, och så har jag ändrat om lite gällande bakgrunden, bredder och liknande så nu känner jag mig nöjd med bloggens utseende!

Kom ihåg att inte kommentera anonymt då jag inte kan svara på era kommentarer! Skriv från ett konto eller skriv e-mail/namn/länk till blogg/hemsida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar